torsdag 5 februari 2009

dagens cravings.

jag vill shoppa snygga klänningar, bikinisar & övriga kläder tills jag ska till panama. jag vill hitta billiga extension clips. jag vill fixa naglarna. jag vill ha massage. jag vill ha blont hår igen. jag vill tatuera mej. jag vill träffa joel nu. just ja, jag vill hitta en billig biljett till panama med.

ja, det är väl mina cravings för dagen. och förhoppningsvis är inga av dom omöjliga. efter några månaders motvind så måste man få lite medvind .. eller? slutet är iaf nära nu (huh, vad otäckt det lät) och snart är fiskarna är minne blott tills nästa säsong.

någon som har tips på nåt schysst ställe i närheten av krillehöla där man kan köpa extensions direkt i en affär istället för att gissa sej fram till några på nätet?

1 kommentar:

Anonym sa...

kan man väl hos varenda frisör? :P