tisdag 10 februari 2009

gudnutt.

jag har tagit ett beslut (trots mitt beslut om att inte ta några beslut, men detta är ju tvungen). jag har bestämt att åka till panama den 27 februari, men hur länge har jag inte bestämt än. så vi kan väl egentligen säga att jag gjort ett halvt beslut?

håret är mer oranget än förut, siilvershampo är nu min nya grej. får se hur jag ser ut imorn bitti. annars så är jag mest röd om kinderna (temperaturomställningarna, nära 0:an på jobbet & sen 26grader i huset när man kommer hem), har stubbiga ben & blekta tänder (ja, det gick vägen iaf!)

haha, btw. älska barn!

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, ja man blir lätt förvånad emellanåt.
Låter än så länge som ett bra beslut. Kan man inte ha en sk öppen biljett hem, dvs att man betalat kostnaden men att datumet är obokat?
Det kanske var på stenåldern man gjorde så? Gammal som jag är hmm ;-)

Massa kramar gumman. Jag kommer hålla alla mina tummar för att det blir bra där borta.

Hälsningar Apan