fredag 6 februari 2009

unlucky me.

idag höll jag på att förstöra en maskin på jobbet när jag vaskade. jag kan dessvärre inte uppskatta summan på denna, men den är dyr! tänkte att nu är det kört, allt jag tjänat här kommer gå till den där jävla maskinen. men icke, jag hade turen på min sida för det var inget fel på den (trots att jag lyckats få in en vattenslang på ett ställe så dom fick bända upp maskinen). phew. bra gjort jansson tänkte jag återigen och vände mej om.. för att få ytterligare ett jack i huvudet. fattar inte hur jag lyckas.. det måste vara tack vare kepsen & luvan som jag har på mej.. detta resulterar i ett värre tunnelseende du någonsin kan tänka dej. ja, vi skyller på det.

insåg även hur ovig jag är. skulle krypa under ett band för att spola av golvet & fastnade med ryggen emot banden så jag tog mej varken framåt eller bakåt, det var inte förrän jag insåg att jag var tvungen att svanka med ryggen som jag kom loss. det är så sant som sagt. man är fan inte 20 längre.

Inga kommentarer: