söndag 9 juni 2013

Hej!

De säger att tiden går fort. De där som säger det, de har otroligt rätt i det. Jag hinner knappt blinka så är det en ny dag, vecka eller varför inte månad! Inget extraordinärt har hänt under denna tiden förutom det följande bilder visar. Fest. Lite träning. Mer fest. En del sol. Men jag lever och mår hyfsat gött. Hej!


Jag firade 17 maj med champagnefrukost och massa mat. 
Sen var det sommarfest med jobbet - chefen (jag) skulle vara nykter. Not so much. 
Jag har tränat lite. Men mest försökt träna på posing, som ni kan se har det inte gått så bra.
Sen var det sommaravslutning med alla ledarna i en stuga vid vattnet, tre rätters och massa vin. Lövely.
Samt sommaravslutning med teamet. Grill, öl och kubb i strålande solsken. 
En promenad eller två har jag också hunnit med.







Inga kommentarer: