måndag 17 juni 2013

Ensam hemma

Det var en ordentlig snabbvisit i Värmland i helgen. Håret hann färgas, jag hann träffa mina kära föräldrar och ett par vänner. Hann även testa på hur Harrys i Kristinehamn var, och hur det kändes att sova bort en hel dag efteråt istället för att träffa de vänner man tänkt sig. 

Nu är jag ensam hemma. Den bästa känslan! Jag kan spela min musik medan jag lagar mat. Jag har haft på TVn under tiden jag käkade, annars har jag spelat gitarr så fingertopparna ömmar nu såhär i efterhand. Helt underbart att inte fokusera på dåliga TV-program för en gångs skull! Dessutom har jag lärt mig locka håret med en plattång. Jag har gjort matlåda och mellanmålslådor x2 tills imorgon. Man blir bra mycket mer effektiv och glad. 

Förkylning har mer eller mindre släppt så imorgon gör jag debut på gymmet igen, ska bli skönt att få röra på kroppen efter en vecka av självömkan, godis och alldeles för god mat. 

Inga kommentarer: