onsdag 12 juni 2013

BiB

Back in business! Googlade BiB - kan ju betyda lite vad som helst.

En timme sen till jobbet, mitt fina team jublade när jag kom gåendes och behandlade mig som en liten prinsessa idag. Ah, vad hade jobbet varit utan dem? 
När jobbtimmarna tog slut skulle jag och min träningspartner egentligen gå på spinning, men eftersom jag fortfarande inte är helt återställd blev det istället en latte och muffins. Hur mycket jag lagt på mig den här helgen och veckan vill jag inte ens tänka på.. Blir nog ett lugnare träningspass i morgon så jag slipper alltför dåligt samvete. 

Åker hem till Värmland över helgen men som vanligt vet jag inte hur jag ska hinna med allt. Mamma vill ha mig kvar i Karlstad så länge som möjligt medan pappa och Karin vill hänga med mig hela lördagen. Fick precis sms från min allra härligaste killkompis som frågade om jag möjligtvis inte skulle hem i helgen, för det skulle han. Sjukt kul, har inte sett honom sedan ... förra sommaren? Hurra för spontana påhitt! Hade jag inte varit sjuk så hade jag aldrig kommit på den här idén. Borde jag vara tacksam? 


Inga kommentarer: