onsdag 14 januari 2009

true colors

hur mycket man än försöker undvika att känna & försöka intala sej själv att glömma så finns känslorna kvar. och just idag så är jag bara glad. jag är glad över att ha pratat med den lilla mannen igen, uppenbarligen kan jag inte släppa honom (som de flesta redan vet) och jag bara älskar att det återigen var som det var för några månader sen. kanske går det att förlåta? jag har själv inte varit någon ängel de senaste månaderna, jag vet, så egentligen borde jag inte ens kunna säga nåt längre. jag låter det vara som det är, och så får vi se vad som händer i framtiden. när ingen fisk längre packas och när jag återigen går omkring på vita stränder och njuter av livet.

And I see your true colors
Shining through
See your true colors
That's why I love you
So don't be afraid to let them show
Your true colors
Your true colors are beautiful,
Like a rainbow

Inga kommentarer: