fredag 9 januari 2009

hit me hard

just nu känner jag mej ungefär som världens sämsta människa. det dåliga samvetet gnager sönder mej snart, men jag försöker att glömma bort det och tänka happy thoughts. man lever ju bara en gång eller hur?!

igår la jag upp en hel del kort på facebook. det var inte lika bra gjort av mej. eller jo, det var det ju. men för att sen komma in några timmar senare och ha fått ungefär 40 mail från facebook var inte lika cool. taggningar hit, och kommentarer dit och .. bah. hade jag vetat detta hade jag aldrig postat dessa. men, jag hoppas att dom skänkte glädje till några iallafall.

jag borde egentligen packa nu, och slänga i en tvätt. det lockar inte direkt. det är tydligen bestämt nu att vi beger oss mot målöy halv sex imorn bitti. jag längtar. inte. kalla, blåsiga målöy. jovisst. så tänker man på brorsan som nu är i mexico & ligger på playan. kul för han. (nej, jag är inte bitter alls).

Inga kommentarer: