fredag 2 januari 2009

madlove

jag är på madeira och jag älskar det!! känns verkligen inte som det var ett år sen jag var här, men jag gillar att vara tillbaka. hur ska jag återigen kunna lämna det?! utsikten från stefan & gomorrons balkong är galet vacker & jag blir lika hänförd varje gång jag kollar ut.

nyår var vansinnigt kul & fyrverkerierna var crazy! somnade vid 10 på morgonen så nog var det livat alltid! dagen innan var minst lika rolig & onykter.. hehe. idag har det varit parkhäng, ponchadrickande & även lite sangria på FX. och förresten, vem sa att det var dåligt väder på madeira? jag är rödbränd på armar & fejjan.. wii. ikväll blir det återigen utgång & copa och imorgon väntar en ötur.. och dom flesta vet ju hur det bruka sluta ... i dimman ..

gott nytt år allihopa!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman. Verkar som du/ni har det kul här i alla fall. Bra det!
Tror kanske vi missar varann denna gången. Sitter här med massor av förvärkar och shit och mår bajs. Men jag antar att det inte är sista besöket ( hoppas inte i a f ) så vi kanske hinner med nästa gång. Och då kan jag ju tom följa med och svira lite ;-)
Kram kram Katja

Anonym sa...

Åååååhhh vad jag e avis!!!
Jag vill oxå har poncha, Copa å allt annat Madeiralife!!!
Saknar er!

Anonym sa...

Ta med mig, ta med mig!!!