onsdag 14 januari 2009

Mi amor para siempre

Det är helt underbart med bloggar, för här kan man skriva vad man vill, när man vill & hur man vill. Och just i denna stund tänkte jag ägna ett tillägg till någon som betyder mer än själva livet för mej. En glädjespridare som alltid ställer upp i alla lägen. Hon dök upp, så som många andra av mina nära vänner, som en frisk fläkt på kontoret på Madeira en härlig dag i september 07. Sedan en fika så har vi mer eller mindre oskiljaktiga & delar fler upplevelser & händelser än vad jag på länge delat med en vän. Hon är en helt unik människa som hjälpt mej otroligt mycket den senaste tiden, och som alltid delar med sej av sitt stora hjärta. Matilda, tack för att du finns i mitt liv.


1 kommentar:

Anonym sa...

Jag Älskar dig min vän., vad gald jag blev nu :) du vet att jag känner detsamma. kom hem nu, saknar dig ennu mer nu :) Pussssssssss