tisdag 13 januari 2009

have you ever seen the rain

det regnar. hela tiden. jag vaknar av att det öser ner. sover askonstigt. inatt vaknade jag vid 4, och det gjorde tydligen matilda också. minns att vi pratade och drack vatten. sen har jag slumrat hela natten & dagen tills vi vaknade på riktigt vid 14.30. ner till skattekontoret som givetvis var stängt, så tog en latte istället & snackade bort ett par timmar. nu är man tillbaka i huset & samma rastlöshet som sist börjar infinna sej. inte bara samma rastlöshet som kommer tillbaka, allt kommer tillbaka. och då menar jag ALLT. inte lika kul att sen se kort på fb. så fin. varför händer det här?

önskar jag kunde åka nu. NU. men som det sägs så tar inte säsongen slut förrän i slutet av mars i år. wey. jag som hade ställt in mej på 7 veckor. nåväl.

saknar er massor. allihopa. puss på er.

Inga kommentarer: