lördag 13 september 2008

återfunnen

ikväll vankas det alkoholintag & dans i målöy. ska bli otroligt intressant & se vad man gör för snedsteg idag - om det resulterar i uttänjt ledband i foten (som hänt förr) eller bara för mycket prat från min sida (det har väl också hänt ett par gånger). två värmlänningar, en fransman & 8 karlskroniter är uppsluppningen på just nu, men det verkar som lite målöy-bor kommer också.

tog elljusspåret idag & damn, det var sjukt vackert däruppe. det hann jag faktiskt se mellan mina kippa-efter-luft andningar.

igår hörde min lilla man av sej, skönt att veta att han varken sitter i fängelse eller har råkat ut för nån massaker (i know, jag målar alltid fan på väggen). glad blev jag iaf över att höra hans bräkande röst!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ohh, gött Fisen!
Var han på semester?