måndag 29 september 2008

patriotiskt.

lite jobb på andra fabriken idag, skönt som fan att jobba - blir galen av att bara sitta här. men när lönen kommer ska jag köpa mej ett gymkort, för att lindra rastlösheten. jobbet i sej är ganska simpelt, men damn vad jag slår mej överallt. kan ju främst bero på att jag är klumpig men jag förstår inte hur jag kan slå i huvudet eller armar i allting som finns att slå i det. idag (vi jobbade i 3 timmar) så smällde jag i huvudet två gånger sådär hårt så jag trodde jag skulle svimma, få en lätt hjärnskakning & helst av allt ville jag sätta mej ner och gråta. men man är ju en hårding, så jag bet ihop.

mycket löst snack om väldigt obetydliga saker nu.. men jag har iallafall, återigen, insett att jag tror inte jag vill leva i ett land som inte kan bevara sina traditioner. att inte hissa flaggan på en skolavslutning eller sjunga nationalsången pga respekt mot andra religioner är helt absurt. nej tacka vet jag patroism. (stavning?)

pratat med den lille mannen idag, djungeltrumman hade även nått panama då han visste om min makabra fylla i helgen men åtminstone la vi på som vänner idag. micket bra.

Inga kommentarer: