torsdag 4 september 2008

cool rider

idag fick jag äntligen hem den extrerna hårddisk jag suktat efter så länge. så nu dator kan du fucka up hur mycket du vill, för mina foton är i säkert förvar! hah!

är helt såld på grease 2 för tillfället, sitter & sjunger & smygdansar lite till det i skrivande stund. det är så .. klatchigt? undrar hur det hade varit att gå på high school i usa istället för högstadiet på stenstalidskolan, förmodligen lite mer som grease antar jag. tänk, livet som en musikal, haha.

om fyra dagar åker jag. sjukt, jag som tyckte jag hade all världens tid på mej att packa, fixa & trixa. nu har jag istället börjat få lite panik på vad som ska med/inte ska med. och snälla du där uppe, låt mej kunna genomlida detta jobb & snälla, gör så det blir en bra säsong. ka-tjing.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahahaha jag har sett den rullen alldeles för många gånger. Och det känns förjävligt när man inser hur usel den egentligen är, och ändå är hooked!

" I want a C OO L RIDER *bokstaveras*!
A Coooool rider, a co o o ool rider" *sjunger*
Hahaha kram gumman

// Katja