fredag 26 september 2008

ont, det gör ont.

jag är hemskt trött nu, idag, i skrivande stund. kom hem från jobbet för ca en timme sen - efter att ha jobbat 12 timmar. det trodde ni aldrig va? ... inte jag heller ska jag väl erkänna. ser dubbelt, har ont i fötterna & ryggen. lyssnar på ont, det gör ont. och det stämmer. inget jobb för mej på seafood imorn, men ska till domstein (konkurrenten) & jobba. halv 8 ska vi vara där. har nog inte gått upp så här tidigt, så många dagar i rad på länge. jag menar, 6.00? det är inte mänskligt i min värld. men jag överlever ju. får ju gratis käk på jobbet när man jobbar länge också, så man förlorar ju ingenting på att slita. förutom känseln i fötterna då.

har stört mej hela dagen på samtalen med min "vän" igår. fattar inte.. även om man har en dålig dag så kan man väl åtminstone FÖRSÖKA lite. men nej, det existerar väl inte för honom. jävla surf*tta.

nu ska jag situpsa, armhäva & duscha. därefter blir det nog sängen.

Inga kommentarer: