fredag 12 september 2008

dösnack.

seriöst, nu får jobbet gärna börja snart! vi sitter av dagarna (förmodligen lika mycket som hemma iofs), men det börjar bli lite väl tråkigt nu! jag, tilda & per (en bonnakarl från karlskrona nånstans) tog promenaden upp till ett el-ljusspår idag. det räckte gott och väl med promenaden dit. jag trodde jag skulle dö, på riktigt. backarna är.. backar! om ni förstår vad jag menar! men det var värt slitet, när vi hade tagit oss upp på toppen av berget så satt vi mest & njöt av utsikten & pratade skit. hemvägen var myycket enklare & jag har så här ungefär 5 timmar senare en obeskrivlig träningsvärk i bredlasset vill jag lova.

fortfarande inget tecken från karln. nu börjar jag få en oroväckande känsla i magen. speciellt när han sa till mej att han skulle ha 14 dagars semester & nu fick jag höra att han har semester till oktober. men vad vet jag, sötnosen med den nya infon kanske har fel.

jag tror bestämt det blir ett par öl idag. och blir det inget jobb imorn ska det festas .. & ätas val-biff. spännande. so long amigos! te extraño mucho!

Inga kommentarer: