torsdag 28 augusti 2008

ostimulans

ber om ursäkt för jag inte har uppdaterat på ett par dagar, men när man går som jag gör - arbetslös & alldeles för ostimulerad så finns det inte mycket att berätta om. däremot så kom jag på en sak igår som jag tänkte få ner här, men såklart glömde jag bort det tills dess att jag satte mej framför laptopen.

väntar på att bilen ska komma hem så jag får ta mej själv till karlskoga och umgås med min fiske-buddie. det är faktiskt med längtan jag tänker på vårt nya jobb, kanske är det inte så glamouröst, men jag får åtminstone nånting att göra. och ju mer jag jobbar desto fortare kommer det gå att komma till målet!

har insett att det kommer bli en baby boom bland mina vänner i januari 2009. dessvärre kommer jag nog inte vara hemma då, men jag glädjs verkligen med alla. så mysigt att se alla ultraljudsbilder & växande magar. jag hade själv gärna varit där, om jag sluppit magväxandet och vad som ska komma. fast jag måste erkänna att min biologiska klocka har börjat ticka, och det trodde jag aldrig.

saknar mina favoriter på madeira otroligt mycket idag. tids nog kommer jag instövlandes igen, det lovar jag er. med pompa och ståt. be aware!

förresten, klarade spelet i måndags. skönt - nu slipper jag drömma om det på nätterna.

Inga kommentarer: