lördag 30 augusti 2008

+88213213608

igår fick jag ett samtal från detta telefonnummer, min första tanke var att det kanske var min lilla man som äntligen fått tummen ur & ringer men jag svarade inte. försökte sedan ringa tillbaka, men det gick inte.. googlade (love google) och fick fram att det är flera stycken runt om i världen som fått samtal från just detta nummer. senaste kommentaren som skrivits angående numret är:

"
when i was performing fellatio on maxi and cunninlingus on fiona mcallester i got a call from ducka and he said peter dunne was jerking off victor murray while loopy looked on!"

varför ringer dom till mej? ser det ut som jag är så desperat?

vaknade 14.15 idag av att karin, pappas fruga, ringer och frågar om dom glömt stänga av plattan eftersom dom kastade sej iväg när dom fick höra ett samtal från min kära farmor, 90 år. hon hade gått ner på stan med sin vännina för att fika & kolla in stadsracet & som hon själv sa på telefonsvararen "handleden är helt förstörd". så stackars farmor har brutit handleden. första gången på alla de år jag vet om som hon brutit nåt, hon börjar nog bli lite skraltig. hoppas bara det var endast handleden som fick stryk så hon inte lyckades slå i huvudet också. :S tycker det är otäckt med sånt där..

under samtalet med karin så hörde jag ett skvallpande ljud inifrån toaletten, sprang dit och hittade en översvämning på hela toan. så, nu har jag ägnat mej åt att torka upp vatten, få stötar & laga mat i ungefär 2 timmar. jag gillar inte det här vuxenlivet.


10 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hade också missat samtal från det här nummret, de ringde 02.25 på natten till idag. Jag har hört att det finns nummer som ringer såhär och när man ringer upp kan de dra pengar från ens konto på något sätt.. lureri. Jag vet inte om det är sant, men bäst att låta bli att ringa upp. :)Fast man är ju ändå nyfiken? :P

Anonym sa...

detta nummer ringde mig igår och de är en sattelit som ringer en signal så man ska ringa tillbaks, sen blir de svindyrt... ring ej upp numret!

Mvh Kristoffer

Anonym sa...

...och ytterligare en som fått ett samtal. svarade inte. jag hann inte men den som ringde hann väcka mig.. skumt nummer, någon vet vad de vill?

Anonym sa...

fick samma samtal 2:26 inatt, tack för tipset, kommer inte ringa tillbaka..

Anonym sa...

har också fått ett samtal idag från denna

Anonym sa...

fick 1 samtal ifrån detta nummer 23:49.

Anonym sa...

Vad sjukt!
Googlar på numret och kom till din sida. Verkar vara många som råkat ut för detta. Nu vet jag iaf vad det handlar om :) Tacka vet jag bloggar och kommentarsfält ;)

Anonym sa...

fick ochså ett samtal från detta nummer i morse klockan 9 men svarade inte. Vilken tur att jag inte svarade

Petra

Rikard sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

http://blogger.xs4all.nl/chow/archive/2008/08/16/407009.aspx?Pending=true