tisdag 5 augusti 2008

let´s just do it.

någorlunda kluven (mer än vanligt). har bestämt mej för att göra mitt race, vilket kanske innebär att min älskade lilla man inte kan komma hit & hälsa på. men, imorn ska jag till gardermoen på intervju & idag fick jag ett mail att jag har ett fiskejobb. det lät till 98% säkert iallafall. så vad göra? egentligen är det ett enkelt val. jag vill ha pengar, men saknar ju mannen så jag dör snart & vill ju att han träffar allihopa! nåja, det löser sej nog. fick ringa till svenska föreningen idag också & be om ett boende. har ingen vidare lust att bo på gatan. för övrigt är jag pank som en kyrkråtta nu, får ringa runt till folk & be att få låna pengar. det har jag inte gjort sen.. jag var 10 år. känns inget vidare. men förhoppningsvis kan jag betala tillbaka med råge snart!

det vore skönt med någon som sa till mej hur jag skulle göra. beslut är inget jag gillar. förutom ett. men det håller jag för mej själv än så länge.

Inga kommentarer: