torsdag 21 augusti 2008

life as a thief.

idag ska jag köpa hårfärg. brunt. MEN. varför är det endast dom som vill fixa blonda slingor som har möjilgheten till det? undertecknad är ju blondin från barnsben & vill gärna kunna göra bruna slingor utan att behöva begå brott. jag menar, finns det något slingpaket med brun färg? nej. finns det med blont? ja. detta innebär att man får gräva upp hättan & den lilla pinnen för att kunna åstadkomma slingor. fy. hur gör ni andra blondiner?

ska ner & köpa den där fördömda regn/vindjackan idag. sen ska jag pressa solarium. hoppas det kan dämpa mitt utlandssug.

2 kommentarer:

Anonym sa...

200€ Fiffli så är du här i värmen =)Fast om bara ett par dagar får den vackra kungliga hufvudstaden finbesök ;-P

Anonym sa...

Jag antar att de köper en hätta, finns på maxi, bättre än de som man får med, dessutom kan man köpa pensel med pinne grej på som oxå är bättre, och inga engångsgrejjer :) Enjoy fisa