måndag 25 augusti 2008

the hobbit

tvspelet styr mitt liv för tillfället. bilbo, jag & maria har byggt upp ett förtroende för varandra vilket innebär att vi sammanlagt på 3 dagar suttit ungefär 25 timmar med att klara spelet. vi har inte lyckats ännu, men tänkte ta mej an det ikväll igen.

annars så blev det singstar & tre flaskor vin med matilda i lördags innan vi cyklade (?) ner till statt. väl framme så ansåg vi i vanlig ordning att vi inte var nog onyktra så kortet drogs & drinkarna dracks. efter en lång pratstund med min favorit-kille (eller faktiskt mina båda) så somnade jag efter lite om & men.

om två veckor drar jag mot målöy, och såklart fick matilda jobbet så nu kan vi stötta varandra. jippie! :) fisk-brudarna jansson & olsson. vilket läcker comeback man skulle göra när man stinker fisk för resten av livet tack vare detta jobbet. haha. (vet inte hur jag ska klara detta, magen vänder sej ju ut&in när jag går förbi fiskavdelningen på affärer?)

1 kommentar:

Anonym sa...

Det kommer gå bra fia,det värsta är väl att du vänjer dig,eller ännu värre, tycker att det luktar gott. huu