fredag 2 november 2007

You can't lie to a liar, because of all the lies

mina ben värker, min kropp säger ifrån. ändå har vi laddat med alkohol och groggvirke utan dess like i köket. ikväll vankas det pepp-kväll no 2? brudar, skitsnack och skönsång. (ber redan om ursäkt till grannarna).



igår var vi på restaurang och käkade - sen vidare till space rocket (som jag sagt att jag aaaaldrig skulle gå till igen). gubben som jag skällde ut älskar mej nu, så det är förvisso inget problem men jag kände mej ganska skamsen när vi kom dit igår. skön musik, dansade lite, gick till copa för mer dans, men det var stängt så då fick vi lomma tillbaka igen. visar sej att jag och tilda har fler och fler gemensamma vänner, och det visade sig även att mitt ex pundade när jag var tillsammans med honom?! what? hur blåögd och naiv kan man vara?? nu går det äntligen ihop varför han aldrig hade pengar. usch. jag har ändå förträngt den människan och jag har inga minnen kvar av honom. han var före mitt vuxna liv, innan jag fyllt 18 och började leva ett verkligt liv :)



jag och bror!

saknar herr brur som fan, han var på lasse häromdagen och det stack till i ögonen och magen på mej. man missar så mycket sånt när man bor här, många gånger funderar jag på om det inte räcker nu. om jag inte har gjort mitt på madeira och jobbet men som alltid faller det tillbaka på vännerna. skulle inte känna mej hel om jag lämnade alla. någon gång måste det ske, men inte just nu. jag skulle inte orka med det.

ha en underbar helg! nu är det dags ... igen ...

Dagens sound: Robbie Williams - Make me pure

1 kommentar:

mady sa...

du får en hundring & en flaska matteus för snygg-brorsan