fredag 23 november 2007

Idag är det ingen vanlig dag..

äntligen fredag, äntligen! och det är den 23 november, vilket innebär att min lilla baby fyller oldie. hon är med i gänget nu, nu kan det bara gå utför. grattis matilda! detta innebär dock att det blir fest idag, trots att jag hårt bedyrat att detta skulle bli en lugn helg. men livet blir som vanligt aldrig som man tror, så jag har härmed slutat lova saker. disciplin, vad är det? karaktär?.. aldrig hört talats om.

idag ska nog alla hestar slå sina kloka huvuden ihop. titta på dieter när han lirar lite gitarr och sjunger. längesen det var sånt här. saknar det. dom där hysteriska kvällarna på kelts när vi röjde, söp och härjade. och fick en stukad handled (som jag för övrigt fortf har problem med). men ikväll blire på nytt igen. kanske inte lika hysteriskt, men kul att ha nåt inplanerat.

förmodligen blir det samma gamla visa, ut och dansa, göra bort sej, beställa för många vodka/redbull, kanske hulka lite, dansa lite till, surna till för att sen bli glad och pigg igen. fortsätta stegen mot värdelösa veshpas och kanske, för ovanlighetens skull, köpa en vodka/redbull - eller slå på stort och köpa en vodka/lime till och med ?!

näe. det är ett pinsamt liv man lever. kretsar allt runt alkoholen måntro? eller blir det bara så här eftersom det inte finns någonting annat att göra (nu tänker ni - det blir vad man gör det till). men det är annorlunda här. tro det eller ej.

för övrigt har jag lagt upp en ny tidsplan. jag tror jag vet när jag ska lämna ön nu. om inget drastiskt händer.. men det har ju inte hänt på snart 16 månader, så varför skulle det göra det nu? (jag ä ent bittär)

nu ska jag och hezten till forum och ha sköj.

gulligull på er alla!

2 kommentarer:

Anonym sa...

du är för gullig gumman... älskar dig och det vet du... ha så skoj ikväll, så ska sjuka tessan ligga hemma och tycka synd om sig själv.. ingen är nog likabra på det som mig... hörs...pusss

Anonym sa...

Hur ser planer ut då? Berätta nu för tant.
Hoppas att ni hade en underbar dag på Matildas födelsedag!
Tänker på er massor!!!