måndag 12 november 2007

Min gamla vän demonen.

är trött på att fly. men frågan är om jag inte mer less och besviken på att jag på senaste tiden blivit mina vänners slagpåse. att vilja alla väl, vara ärlig och visa hur mkt jag bryr mej om alla har istället fallit tillbaka till att jag är den som gör fel och blir boven i dramat.

jag orkar inte längre. igår rann bägaren över. från att ha levt ett bekymmerfritt liv i nära ett år så har allt ändrats. nu är jag tillbaka där igen. mitt i mellan skitsnacket, obesannade rykten och lögner. det som är mest hjärtskärande är att det är mina närmsta vänner som säger dessa saker. känner mej helt förd bakom ljuset. igen.

jag har på senare tiden lärt mej att stå emot och inte fly så snart allting hopar sej. därför tänker jag återgå till att lita på endast mej själv.

Inga kommentarer: