söndag 25 november 2007

White bitches like me..

..är tamejtusan inte så farlig ändå. han är het. träffade honom igår på copa. jag som inte skulle ut igår, nåväl. nu har han mitt nummer. vi får väl se om han hör av sej. hahah.

fylla har, som vanligt, varit helgens huvudämne. dieter sjöng som en gud. jag fick ett armband, detta ska återlämnas snarast. jag lämnade uteställena utan nederlag och utan att ha tänjt på stoltheten. gjort av med alldeles för mycket pengar igen. dissade en 35åring med sneda tänder. dissade en 40åring med flint. dissade en pinsam pojk vars vän stötte på mej åt honom. yikes. portugiser.

har slackat i mareja och maddus soffa idag. efter att jag ätit flötig pizza. ew. no more. kollat på filmer, skrattat och varit sådär söta heztar som man alltid är dagen efter. mareja snarkade muito. maddu skrämde livet ur mej (aldrig sett värre grodögon på en levande människa). dom är roliga.

efter denna helgen har jag åtminstone fått allting klart för mej. mår så bra inombords just nu. det är inte mkt som skulle kunna få mej ur balans. (förutom WB-killen och HAN).

men.. tivolit är ju här för att stanna. haha. love you babes!

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag som tyckte jag var soethest :P

Anonym sa...

HaHaHa ni är för underbara!!!
Härligt att du inte är rasist längre iaf då ;-)
Massa pössar

Anonym sa...

I want not acquiesce in on it. I regard as precise post. Expressly the designation attracted me to review the sound story.

Anonym sa...

Well I agree but I about the list inform should secure more info then it has.