torsdag 15 november 2007

MAKE ME PURE

netmadeira suger hårt. msn har slutat funka. vista är också en stark kandidat till hård-sugarna. damn it! den som väntar på bilder får vänta länge och väl tills mitt tålamod pallar med att sitta och vänta, och vänta.

after work med bells igår, den dumma sthlmarn har beslutat att lämna ön. så här, mitt i vintern, och hon som inte tycker om snö. nåväl. mina tankar om sthlmare besannas bara mer och mer.. hehe.
vi snurrade ner på fx, för att jag, maddu och bells tog oss vidare mot bar2, pub2, whatever. först kom en oldie, som stött på bells förr, och stötte på mej. urk. nog för det är trevligt med uppskattning meeen. jag vände huvudet till höger, efter att maddu och bells suttit och stirrat länge och väl, och ser en sån vidunderligt snygg karl att jag höll på att ramla under bordet (bör nämnas att jag satt ner). jodå, människan kom fram och pratade vitt och brett om sin bakgrund, vad han gör osv. han lämnar oss för en kort stund, kommer tillbaka och men lackar inom 2 minuter eftersom maddu berättar att hennes svartsjuka karl snart kommer. portugisen/brassen flyger upp, kallar henne för rasist och sej själv för "white bitch". intressant. synd på ett sånt ögongodis. men han kan få visa magen för någon annan och sedan kalla den personen för rasist istället. höga människor, eller, portugisiskt beteende är inget som lockar mej. nej urk.

saknar snö. mamma. pappi. brur. lucas. maria.
sanslöst vilken dröm jag hade i natt! drömde att lantchips hade börjat sålts på pingo doce, men eftersom jag inte förstår porto så ruskigt bra fick jag öppna en påse av varje sort för att hitta dill & gräslök. fanns det? nope. min besvikelse satt i till jag fick äta lunch idag. må även ha drömt om en karl som jag vet befinner sig i mysiga göteborg nu, i sin mysiga lägenhet, och som har världens mysigaste kramar. awh. ibland önskade man sej bort alltså.

wiie. here i go again. men på fredag då SKA det bokas en dyr jävla biljett till panama. sol, värme och åt helvete mycket riktig semester. längtar så innerligt. wiho. jag och tilda. idioterna och de klumpigaste som funnits på denna jord. det kommer bli två sanslöst roliga veckor, i know it!

dagens sound går till lasse, allas vår lasse - jag fattar ingenting

1 kommentar:

Anonym sa...

Men stumpan, jag gör ju bara snabbbesök hemma inna jag drar til Brasseland å sen e d jul å den tycker jag faktiskt om i Sverige å sen e d ju typ vår =) Å då ska jag hit å hälsa på =P