söndag 18 november 2007

BIVERKNINGAR

skallebank. magont. munntorrhet. oönskade svettningar. ett tömt konto. skrumplever.
biverkningarna är många. och ändå upplevde jag ingen woho-kväll igår. dessutom fick jag knalla hem i spöregn med en pan pizza som sällskap. skulle vilja kalla det ett dåligt och tråkigt sällskap.
vaknade sen några, åtta, timmar senare och upptäckte att regnet regnade från sidan. in i mitt rum. förstår inte hur jag kunde missa att mitt fönster var öppet på vid gavel när jag kom hem igår. iofs var det inte mkt som gick min väg igår. darn.

pratade med paret jansson-moen. saknar dom väldigt mkt just nu. speciellt nu när herr brur låter så ynklig med gipsad hand och bihåleinflammation. (det är inte bara jag som är klumpig i familjen, jiho!)

nu ska det kollas på film och slacka lite till.

adeus.

Inga kommentarer: