fredag 1 november 2013

Hemmafix

Idag tog jag tag i det tråkigaste jag vet, pedikyr. I den perfekta världen hade jag haft pengar till att få det fixat varje månad men eftersom jag vare sig känner att jag har tid eller lust att lägga pengar på det så ofta fick jag ta saken i egna händer. Skönt när det är gjort och fint blev det. Passade på att färga ögonbrynen också, utan färg är de näst intill osynliga så det är bara att mata på med färg. 

Imorgon börjar jag sent, dvs kl 12. Äntligen hinner jag med veckans första träningspass! Motivationen har varit som bortblåst den senaste tiden men nu är det bara att köra igång igen. Ska snöra på mig skorna och tvinga mig upp på löpbandet innan jag ger mig i kast med de stora grabbarna och deras hantlar. (Jag tar givetvis bara 1/3 av vad dom gör men vägrar vara tjejen som inte vågar mig på det). Men hellre tyngre vikter och muskler än inga vikter och inga muskler. Hade på TVn igår när Top Model Norge var.. Jag förundras över att deras långa, smala ben håller dom uppe. Speciellt när de har 10 cm klackar på sig.. Alla är vi olika men ibland är jag glad för mina stabbiga ben. Och att converse finns. 

Inga kommentarer: