onsdag 27 februari 2013

Morgonstund har guld i mun

Vad är mer irriterande än när saker och ting inte funkar som dom ska? Värst är nog internet. Den lilla flugan som påverkar som många idag. Det laggar HELA TIDEN och gör mig komplett vansinnig. Jag har förvisso två alternativ.. 1. Testa en annan router eller 2. Höra med leverantören om det är några extrema störningar i området. Har inte helt kommit till den punkten än, men jag vet ju att det är exakt det här med routern dom kommer fråga om. Believe me, har man själv suttit på internetsupport vet man att ungefär 80% av fallen är fel på utrustningen. Jaha. Nu har jag förmodligen löst ytterligare ett problem i livet. 

Till helgen åker jag hem mot Värmland igen, den här gången för att träffa några kompisar och fixa håret. Det bästa är nästan att jag har långhelg så ska inte jobba förrän tisdag. Ska bli skönt vill jag lova! Snart är det påsk också och jag har fortfarande inte bestämt mig vart jag ska åka. Den ena dissaren efter den andra har ändrat sig så nu står jag här helt ensam. Vissa personer hävdar att det måste vara underbart att komma utomlands, alldeles ensam. Ja, jag kan till viss del hålla med.. Men i en hel vecka?! Hur öppna är folk när man åker på charter liksom? När man backpackar, ja då sover man ju i samma rum ofta, och då är det lite enklare att börja prata. Men på charter, när alla stänger in sig på sina hotellrum och njuter av sitt vin köpt på taxfreen i Norge istället för att gå ut och uppleva ställen (true story alltså), hur ska man då träffa på folk? Måste spåna vidare på det där, men det viktigaste är ju att jag får sol på den här blåvita kroppen.. 

Bjuder nu på en ironisk och helt superkul video.. Kan inte förstå att jag missat den!
 Tack för tipset P! Enjoy!





1 kommentar:

Pammis sa...

FIA, det är något galet med din länk, den är typ en sekund lång! haha. Jag som tänkte avnjuta denna en gång till! Skit också!