måndag 25 februari 2013

Man vet att helgen varit lyckad när man är helt färdig på måndagen! Fredagen var sjukt bra, först var vi ute och käkade thaimat för att sedan styra steget mot Latter - stand-up show. Jag skrattade så käkarna värkte och huvudvärken trängde fram, lätt värt det! Blev en längre kväll än förväntat, kom hem runt 4-snåret efter att ha studerat folks dansstilar (främst fotarbetet). Kvällens downer var väl att en nisse trodde jag var 35 år. Fy. Möjligt att han skämtade eller bara såg jäkligt dåligt, men det var verkligen inget jag uppskattade så jag köpte en öl till och förträngde det, åtminstone en stund. 
I lördags var det spelkväll hos mig, med vin och massa tjatter. Härligt med tjejkvällar alltså, det finns liksom inga hämningar utan det pratas fritt om det mesta. Kvällen slutade med utgång och återigen satte jag nyckeln i dörren vid 4-snåret.. Det är härligt att leva lite, har varit alldeles för många hemmakvällar på sistone.. Har ju nästan betett mig som 35. Heh. 

Nu sitter jag mest och funderar på när karman ska slå tillbaka på mig. Jag gör allt i den bästa mening, men har en stark känsla att något mindre bra kommer hända inom kort tid. Förhoppningsvis är det bara en liten orostanke och inget att lägga energi på men den är där och gnager. 

Sen måste jag ju också klaga lite över alla jäkla citat-posters på FB. Okej med en då och då, men när folk smäller upp 5-6 stycken på några få minuter blir jag lite less. Välj en som passar dig där och då, sen får det vara! 

Inga kommentarer: