torsdag 21 februari 2013

Bara musik

Två dagar utan TV är rena terapin. Inga dåliga program att ödsla energi på utan istället spelar jag musik och dansar omkring i lägenheten. Det är fortfarande rätt fint att vara ensam hemma alltså. Jag behöver inte diska direkt, kan låta det bli lite för mycket saker i hallen som jag måste kliva över för att komma fram och låta tvätten hänga framme en dag extra. AH! Jag vet ju dock att om detta vore min vardag hade det kanske inte varit lika fantastiskt som jag vill få det till. Jag har ju ingen att prata med när jag kommer hem, och vad resulterar det i? Jag pratar med mig själv. Skrattar åt mig själv. Skäller på mig själv. Hade något hört mig hade de nog funderat både en och två gånger på om jag är helt frisk. Anyways, imorgon ska vi ha fest med avdelningen på jobbet. Först ska vi på Yaya's, en thairestaurang och därefter ska vi på Latter, stand-up show. Ser verkligen fram emot det men har som vanligt ett litet problem med vad jag ska ha på mig. -7 grader och is på gatorna = iskallt med klänning och precis livsfarligt med höga skor. Stack in på HM efter träningen och fick med mig överdelar hem.. Nu är det frågan vad jag ska välja.. Här är en av topparna, älskade hur den satt på mig men har lite svårt för att den är så lång.. Äh. Tar det imorgon. NU ska jag få mig min beauty sleep.. Och dagens träningsupdate är förresten följande: -5 kg och -5,5% i fettprocent. Magrutorna börjar bli synliga. Fan vad stolt jag är! 


Inga kommentarer: