lördag 29 december 2012

En vecka går så fort

En vecka i Kristinehamn är strax avklarad. Förvånansvärt lugn, inga större utsvävningar vare sig på juldagen eller någon annan dag heller för den delen. Har för en gångs skull hunnit ha riktigt tråkigt och det hör inte till vardagen! Känner mig riktigt utvilad och nöjd med den här julen men åker med glädje tillbaka hem till Oslo imorgon. Lugna stunder i all ära, men nu vill jag hem och känna på livet där igen. Tillbaka till gymmet och pinas, träffa tjejerna på en kaffe eller promenad och bara vara hemma, utan att känna sig lite i vägen.

Har träffat mina finisar Pam & Tilda under veckan också och jag blir så glad varje gång jag pratar med dem. Det är två skilda världar som möts, men när man väl kommer ner på djupet är vi exakt samma personer som vi alltid varit. Inga konstigheter, bara ren och öppen ärlighet - på gott och ont!

Det vankas strax nyårsafton och i vanlig ordning har jag inga planer. Det brukar lösa sig i sista sekund så jag väntar. Har bunkrat upp med båda mousserande och annat smått & gott så bra blir det nog hur som.

Tack för den här gången Kristinehamn, nästa gång vi ses är nog snön borta och våren på gång. Som jag längtar!

1 kommentar:

Pammis sa...

Snön är borta och det ser ut som att våren är på gång faktiskt. Så....När kommer du? Hahaha