torsdag 6 december 2012

Gjort är gjort.

Första passet med personlig tränare avklarat. Det var ingen trevlig upplevelse vill jag lova. Återigen togs det en massa tester, bland annat den procentuella fettmassan på kroppen. Som den ska reduceras! I ren ilska och förbannelse över att jag inte tränat bort den än signade jag upp på 20 pt-timmar. Ja, det var det sparandet ja.. Många kanske tycker jag är dum som säger att det är en personlig investering, men det är så jag ser det. Hellre pengar på någon som får min hälsa att bli bättre än en ny Mulberry-väska (som jag säkerligen skulle tappa bort eller förstöra innan jag hann uttala namnet). Nu blir det med andra ord lite gotte och mer fokus på hälsan. Det känns för jäkla bra! 

Nu är det inte många dagar kvar till jul och jag har återigen ingen aning om vad jag ska köpa till nära & kära. Dessutom har jag heller ingen aning om vad jag ska önska mig av dem heller. Längdskidor? Svårt att få med sig hem på bussen. En kamera? Kommer nog inte på tal.. Strumpor? Nja. Får spåna vidare på det. 

I morgon är det fredag, igen! Känns som veckorna endast består av måndagar och fredagar. Weird. Ett par HIMYM-avsnitt nu, sen blir det natten. 

1 kommentar:

maddu sa...

wooh! way to go!