lördag 22 december 2012

oh well.

Nej, det hände ju inget idag. Ingen undergång i alla fall. Undrar vad Mayarna (?) tänker nu. "Jaha, vad ska vi göra nurå?". Dagen var som vilken vanlig dag som helst. Jag vaknade, åt frukost, hämtade julklappar som jag beställt på nätet, tränade med PTn, jobbade, åkte hem.. Nej, den var inte alls som vanligt. Jag tränar vanligtvis inte på morgonen och idag kom jag plötsligt på varför. Min kropp är inte vaken och den vaknar inte heller. Den sviker mig, får mig att slita ännu mer för att till slut göra mig rasande förbannad. Kunde inte prestera hälften så bra som jag tidigare gjort på träningen idag och nu har jag en veckas ledigt. Träningskläderna är nerpackade vill jag lova! Här ska det inte bara frossas i mat i veckan, det ska tränas också! Nåja. Vågen visade ytterligare nedgång åtminstone, så lite ljus i den långa, lååånga tunneln ser jag. 

Har spenderat kvällen på att packa. Det är så vansinnigt trist. Man måste ha med sig en outfit ifall man ska göra ditten och en annan ifall man ska göra datten. Troligen kommer jag sumla runt i joggingbyxor hela veckan. Det hade inte gjort mig olycklig kan jag lova. Borde väl knoppa, bussen går 8.50 imorgon och så morgonpigg som jag inte är så är jag otroligt rädd för att försova mig. Det blir jag ungefär jag och resten av alla svenskar i Oslo som ska åka hem samtidigt. Trångt på bussen. Mys. 

Inga kommentarer: