söndag 9 december 2012

Gnälligt

Huvudvärken är ett faktum. Efter 5 dagars konstant huvudvärk tänkte jag att det inte kunde bli värre, men drick en flaska rödvin och vips så förvandlas den till en lättare migrän. Så här ligger jag, nerbäddad i soffan & svär över att just jag ska ha ont. För några helger sen träffade jag min kiropraktor när jag satt på ett skabbigt uteställe och där uttalade jag mig om att kiropraktik minsann inte var något för mig och jag tackade nej till fler behandlingar. Efter det här vill jag inte ta kontakt med honom igen fastän det är det enda jag kan tänka på. Knäck min nacke, tryck på musklerna och få bort huvudvärken please! Får hoppas träningen gör sitt istället och om inte så får jag väl ta mig till en annan kiropraktor, det suger att vara stor i käften & alldeles för stolt för att erkänna sina missar.

Något som åtminstone var en positiv överraskning idag var snön som ligger på marken. Så mysigt, men ack så lite. Nu börjar julstämningen byggas upp, igår inhandlades det både adventsstake & stjärnor till fönstren. Nedräkningen har börjat - 10 dagar kvar till semester!

Inga kommentarer: