tisdag 11 december 2012

Igång!

Det första riktiga passet med PTn avklarades igår. Cirkelträning - en långsam pina! Insåg hur dåligt kondition jag fått vara de sista veckorna när jag bland annat har glassat i Egypten med öl varje dag och ett par after work mitt i veckan. Jag tog därför resolut min väska och stapplade till gymmet idag för att springa. De som känner mig vet att jag avskyr det, jag är lite av en hund i när det kommer till löpning.. Jag vill ha en boll att springa efter. Nåja, jag tog mig upp och sprang i 20 min (med en paus på 1 min för jag trodde mina benhinnor skulle smälla av). Sen kollade jag pulsen. 189. Haha. Nja, jag är inte riktigt där än men löpningen ska jag fortsätta med. Vad är vanligt undrar jag.. Hastighet på löpbandet, lutning och tid?

Igår blev jag rånad också! Herre jösses! Skulle köpa lite olika nötter för att göra en hemmagjord müsli, det plus ägg och fil gick på den nätta summan av 350 kronor. Tror nog jag får hamstra på mig en hel del när jag är hemma över julen.

3 kommentarer:

Pammis sa...

Du kan få låna min stora bruna resväska att ta med hem med matvaror i ;) Nötter är btw apadyrt här med!

Fia sa...

Haha tack söta du! Det där med nötterna var ju inte speciellt uppiggande, men jag tror nog Sverige har lite mer big-pack än Norge? ;)

pammis sa...

Ja kanske :) typ netto o affärer med utrikiska livsmedel kanske :)