tisdag 6 november 2012

No stress..

Första träningspasset efter semestern är alltid en plåga. Det sved i halsen, näsan rann och jag trodde nästan jag fått astma. Dock är detta endast resultatet av en vecka full med onyttigheter, vattenpipa och cigaretter. Kanske är det värt det för vem vill ägna sig åt träning på semestern? Har faktiskt gjort ett tappert försök (1 gång) och det gick inte alls bra. Hur ska man hinna med att träna när man kan göra så mycket annat, som att dricka en öl vid strandkanten, äta en god stek eller ta en liten siesta? 
Oavsett vet jag en person som kommer ha lite problem med att gå normalt imorgon. Men det är bara att kasta sig in i det igen, för jag mår som en liten nyponros efteråt. 

Tycker det är otroligt lustigt att många goda ting kommer i tre, i mitt fall har det kommit i två. Det råder en lätt sinnesförvirring i mitt huvud just nu och jag vet inte helt vad jag ska tro eller tänka. Tror nog jag får låta tiden bestämma. No stress, no hassle. 

Är på ett sjukt shoppinghumör, men vart jag än ser så hittar jag inget som faller mig i smaken! Det är just typiskt när man vill gå lös med kortet. 

...Och med dessa smärre i-landsproblem tar jag och stänger de blå för idag. 

1 kommentar:

Skanegrabben i Malmö sa...

Hejsan

Vilken härlig semesterbild....ser skönt ut.