torsdag 22 november 2012

Folkilsk

Morgnar är verkligen inte min kopp te. Idag tvingade jag mig upp i anständig tid men när jag insåg att jag skulle missa bussen jag planerat ta blev jag lack. Ja, jag kanske bara har mig själv att skylla men det är sjukt irriterande. Speciellt när vi ska ha lansering av e-handeln på jobbet 8.15 och våra höjdare kommer på besök. Inte helt sugen på att sladda in mitt i hela jippot. MEN, jag tror inte jag är ensam om att tycka att morgnar är jäkliga. Kom en dam in på bussen, flera lediga säten men hon skulle prompt sitta bredvid mig där jag hade ställt min monsterstora träningsväska. Så jag tog snällt väskan och satte den i knät men tro fan att hon nu blev irriterad för att väskan stöter i henne och hon sitter och armbågar mig för att visa sitt missnöje! Och torsdagar dom vanligtvis brukar vara den bästa dagen i veckan.. Ah!

Inga kommentarer: