fredag 9 november 2012

Härliga helg!

En kväll i lugnets tecken.. Hur skönt som helst! Har precis kommit hem från mina nya "grannar". Efter flytten bor jag numera 1 minuts promenad från min gamla kombo och hennes karl. Jag kände mig lite ensam här tidigare ikväll och ringde över och lät lite ynklig. Plötsligt hade jag middagssällskap och en TV-kväll utan dess like. Norska talanger (eller Norske talenter som det heter), Skavlan och Senkveld. Innan jag bäddar ner mig för kvällen ska jag försöka få ner ett Greys avsnitt så jag kan somna till det..

Jag har en känsla av att den här helgen kommer bli finemang! 
Imorgon ska jag på Band of Horses, ett indierockband från USA! Biljetterna köptes tidigt i våras, och nu är det äntligen dags! 

På söndag ska jag på en talkshow "I kveld med Ylvis". Två heta bröder som har en talkshow varje söndag och onsdag, med David Batra. Orsaken till att jag fått en biljett är för att UNICEF ska vara huvudmålet med showen och eftersom IKEA är en av huvudsponsor till UNICEF har vi fått biljetter för att delta. Jag hoppas dock innerligt på att slippa hamna framför kameran, men det är väl eventuellt en smäll jag måste ta. 

Underbart med helg igen! Igår fick jag den glädjande nyheten att min kära vän i Göteborg har fött en alldeles fantastiskt söt liten prinsessa. GRATTIS till er! 

bild från tvnorge.no

Inga kommentarer: