måndag 19 november 2012

Kvällens ångestframkallande

I ett svagt ögonblick skaffade jag mig en profil på en nätdejtingsite. Jag har inte varit speciellt aktiv där eftersom allt känns ganska krystat. Igår skulle jag bara kolla läget, se om någon tagit kontakt, och då ser jag till min fasa att en kille på jobbet har varit inne på min profil. Kontot blev avstängd snabbare än man kan säga ketchup och nu sitter jag våndandes på bussen till jobbet och funderar på hur jag ska hålla masken.

Norge är för litet för att man ska kunna vara anonym. Crap.

1 kommentar:

Pammis sa...

Hhaaha, jävla skit. Men har du tur så tycker han att det är tillräckligt pinsamt för att inte berätta att
a) han är medlem på en dejtingsida.
b) att han varit inne på din sida.

Du kan nog vara safe!
Var det ingen vettig som varit inne då och hur har det gått med han du inte vågade träffa?!