måndag 19 november 2012

homemade

Hemmagjord pyttipanna är smaskens! Kände mig väldigt vuxen när jag tog lite av varje från kylskåpet och gjorde mat av, vanligtvis kastar jag det som blir över och köper mig något nytt. Inte helt ekonomiskt, speciellt inte i landet som skiter olja och satsar på sina egna gårdar, bönder och djur. Oavsett sitter jag i nu i soffan och önskar jag kunde få sova. Blev inte många timmars sömn i natt men däremot var det mycket att göra på jobbet som vanligt. I veckan lanseras e-handel och nu ska det sista fixas och vara klart innan vi öppnar upp för våra kunder. Allt jag vill, det är att ha en lång och skön semester. Ja, jag vet att jag nyss hade en vecka i värmen men jag är konstant trött och hittar inte motivationen till jobbet. Var alldeles för längesedan jag var taggad för att gå till jobbet, och jag har ingen aning om vad som ska vända det igen. 

Ikväll blir det en stund i solariet och sen har jag en plan på att börja med vecko-meny. Borde ju vara hur smidigt som helst. Sen ska jag även krypa till korset och kontakta min personliga tränare igen. Kommer verkligen inte igång med träningen, hur mycket jag än försöker visualisera hur gött det är, så spritter jag inte iväg direkt. Jäkla november, är övertygad om att det är det som är problemet. Mörkt, regnigt, kallt och allmänt tråkigt. Jag bor verkligen på fel sida ekvatorn. 



Inga kommentarer: