söndag 2 september 2012

Everything comes to an end.

Semestern lider mot sitt slut, imorgon är det dags att börja jobba igen. Som vanligt kan jag inte sätta fingret på om det har gått fort eller inte för det känns som en längre evighet sen jag var i Oslo. Ska oavsett bli skönt att slippa leva i en resväska och sova i min egen säng.

Kristinehamn är sig likt, träffade vänner och drack alldeles för mycket kaffe. Sedan åkte jag till Falun och träffade några fler vänner över helgen för att sen åka tillbaka till Kristinehamn ett par nätter innan jag tog bussen till Stockholm, Amelie och Coldplay-konsert! Har haft det jäkligt bra och jag tyckte om Stockholm, mer än vad jag egentligen vill erkänna.

Efter två veckor med alldeles för mycket alkoholintag laddar jag för en vit månad. Har inte förstått det där med att hålla igen och det känner jag nu när byxorna blir svårare och svårare att knäppa..

Tack till alla er som var med och gjorde min semester så härlig! Ni är bäst!

Inga kommentarer: