måndag 10 september 2012

Benknäckaren

Är ett kolli efter ett hårt styrkepass idag. Återigen påminns jag om att man inte ska ha uppehåll från träningen, den blir så mycket jobbigare när man ska tillbaka igen! Räknar med en del stela muskler imorgon, och på det ska jag för första gången i mitt liv besöka en kiropraktor. Jag frågade honom vänligt om han kunde göra annat än att knäcka men oavsett vad jag säger eller önskar kommer det bli ett par smällar i min rygg imorgon. Jag vet att de pluggar ungefär 5 år för att bli certifierade, men jag ser ändå bilden framför mig; hur han håller mitt huvud i sina händer och vrider om, och något går fel. Huh! Håll tummarna för mig imorgon, speciellt du Pam, dina funkar alltid ;)

2 kommentarer:

pammis sa...

Självklart håller jag mina två knubbiga för dig Fia!

Fia sa...

Tack! Jag tror det gick bra bara för att du höll dom :)