onsdag 26 september 2012

Underbara vänskap!

Imorgon får vi veta om vi har en ny lägenhet att flytta till eller inte. Som jag tidigare nämnt är det inte helt lätt att få en lägenhet här, man är en av sextio på varje visning. Våra kriterier är så enkla som; centralt, någorlunda kika stora sovrum, värme inkluderat i hyran och bod. Synd bara att vi inte är ensamma om de kriterierna. Men under morgondagen får vi alltså veta. Kommer gå på helspänn hela dagen, precis som sist, när vi fick redan på att vi kom "tvåa". Suck.

Fick ett underbart brev på posten idag. Ett vackert armband från världens bästa vän. Blev så glad och rörd att tårarna letade sig fram. Det är pest och pina att bo så långt från sina nära. Önskat jag kunde ha er runt mig varje sekund. Till avsändaren vill jag bara säga; tack för att du är den du är. Mitt liv skulle inte vara detsamma utan dig. Te amo para siempre!
Till er andra: jag saknar er så det hör ont!

1 kommentar:

pammis sa...

Den här lägenheten är eran!