fredag 28 september 2012

Happy Friday!

Äntligen fredag. Underbara, härliga fredag! Sitter och väntar på att maten ska bli klar, fiskgratäng & ris. Hade gärna druckit lite vitt till det men hann inte inhandla något idag. Får nöja mig med vatten. Eftersom jag inte kommit till gymmet en enda gång denna veckan lider jag av skuldkänslor och då är det lika bra att jag håller mig borta.

Det är verkligen höst ute. Det blåser, regnar och löven börjar falla. Och det är mörkt. Den värsta tiden på året för mig med tanke på att min synfält reduceras med åtminstone 50%. Men det som är fint är att kunna sitta uppkrupen under en filt i soffan med tända ljus och njuta av ett glas rött. Ah!

Lägenhetsjakten är en historia för sig. No luck denna gången heller. Men vi har ju en månad på oss. Ingen stress, lite stress, stress stress stress..

Inga kommentarer: