måndag 7 april 2008

Sockerdricka & sprit

jag ljög lite igår. var inte på långa vägar färdigpackad, men nu så. 4 säckar med skräp & kläder, 2 resväskor fulla med kläder som ska lämnas här och en överfull ryggsäck som ska tas med + laptop. i know, jag kan ses som beroende. men jag vill ju kunna uppdatera er här hemma med lite smaskigheter också ;)

fick en liten bok av maria idag, på omslaget står det "just write it down or forget it forever". eftersom denna daman inte är lika haj på internet som vi ungdomar så lovar jag dyrt och heligt att skriva något, varje dag i den.

överraskningen ser ut att vara halvsabbad. dom är bra sluga di där panamierna, vad vi förstått det som så anar dom redan att vi är på g. damn it. vi som varit så diskreta heela tiden. haha.

sitter med öppen dörr nu och låter mej kylas ner. jag kan ta det för idag, om ca 32 timmar så är vi faktiskt framme. och vad som sägs så är det ruuuuskigt varmt i panama nu! :D

Inga kommentarer: