fredag 18 april 2008

hola amigos

farallon - vita stränder, mycket sol & heta pojkar. med andra ord paradiset på jorden. vi åkte dit i fredags och har festat järnet - 10$ inträde & gratis sprit. motsvarar alltså 60kr. nog har vi rullat ut från stället. och inte mått som gudar dagen efter. det är hett. mycket hett. man hinner knappt duscha klart innan svetten pärlar sej i pannan. hehe.

åkte in till panama city igår igen. 8 personer i en vanlig bil. jag dog nästan av svettningar. självklart hade jag joel i knät eftersom jag inte ville krossa den lilla mannen, och ja. vi satt som packade sillar. urk. ut på nåt ställe med live uppträdande - reggae. var helt ok, om det inte vore för att det var överfullt med folk, värre än i bilen. vi upptäckte snart att vi var dom enda vita. det märktes. vi hade en ring av svarta män runt oss. vårt sällskap blev inte helt överförtjusta över detta, vilket resulterade i högljudda diskussioner efteråt. slutet gott, allting gott. efter jag hetsat halva timepiece på skype så däckade jag, halv 8 på morgonen. sorry guys om jag skrev fullständigt som en kratta. ehe.

nu ska jag fortsätta plugga spanska - por supuesto. sen till albrook - ett köpcentrum och spendera pengar.

ni mår bra allesammans?

ciao!


1 kommentar:

Anonym sa...

Fan va kul för er Fia. Dåligt avis som sagt. Njut av det.