måndag 28 april 2008

que sopa?

efter att ha varit sängliggande i några dagar nu med magkramper och illamående börjar jag äntligen känna mej bättre! något har gjort att våra halvdana planer har dragit ut på tiden och, ja, imorn har vi varit här i tre veckor och inget speciellt nytt har upplevts. känts som jag varit fast i lägenheten i panama city eftersom jag inte orkat röra mej och dagarna innan det var jag själv här. så nu är jag måttligt trött på stan och på att sova bort dagarna (vilket är något som är fruktansvärt förekommande tyvärr). har försökt få upp de andra i en timme nu men utan resultat. pha. får väl ta mej ner till apoteket och köpa mej nåt lugnande till magen iaf.

det är fruktansvärt hett, 30 grader, och jag dör snart. lyfter jag lillfingret är jag redo att kollapsa. heh.

och just det, för er som hört nåt om giftermål så vill jag härmed bestämt förkunna att det finns inget sådant på tapeten.

Inga kommentarer: