måndag 7 april 2008

i´m all packed, i´m ready to go.

förra veckan var en bra vecka. jag & maddu hade många kaffestunder, och jag träffade på andra gamla vänner. inte jobbat någonting, sett framåt och haft en halvpirrig känsla i magen hela tiden.

imorgon är det dags, imorgon sätter vi oss på bussen/ i bilen mot arlanda. det är dags att lämna sverige, under den vackraste tiden på året, för att återigen gå in i den varma väggen när man kliver ut från flygplanet och ... främst överraska vissa människor. oh. jag ryser vid tanken. det känns så jäkla skönt att det snart är. jag finner inga ord. jag är helt uppspelt. och stressad. mycket som ska göras imorgon - klippas, växla pengar, träffa maria, träffa lina, tvätta kläder, städa ur mitt kyffe, tvätta bilen, träffa mamma, ringa unionens jävla skit a-kassa och lite sånt.

underbara håkan. älskar hans nya album.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hare bara så jävla underbart i Panama!!!
Saknar som fan gumman!!!
Pössar i massor (om du vill får du dela med dig en pöss till Tilda =) )