lördag 19 april 2008

"ja älskr dejg"

ångesten har varit överväldigande idag. vet inte varför, men allt jag gjort har jag mått dåligt över. att jag känner som jag gör, att jag någon gång ska lämna detta - vilket ger mej ångest över att jag ens åkte hit första gången. längesen jag kände så här för nåt eller någon, sjukt skrämmande.

var på reggaekonsert igår. igen. mjo, vi var på samma dagen innan också. igår var det jag, tilda, lili & titi som gick ut. ja, lite tråkigt tyckte jag såklart det var att min dansanta man inte kunnat komma in till stan som planen var, men väl inne på stället släppte det lite. tills jag gick fram till baren och fick dagens överraskning: "it was my time to at least give you a small surprise since you gave me such a big one!". awh. fick mej ett frispel på en gammal man som inte slutade kladda på mej, men efter att joel hade ägt scenen ett tag & vi brudar rökt sönder lungorna utanför så åkte vi hemåt. som vanligt fick vi bara någon timmes kvalitetstid tillsammans, men det är bättre än inget. vi lärde ut lite svenska också, bäst var lili (som lärt sej dessa ord tidigare) som började rappa bajsa, prutt, prutt min älskling. haha. helt underbara människor, jag vill verkligen ALDRIG åka härifrån.

1 kommentar:

Enligt mig. sa...

Usch jag lider med dig. Men skriv på msn så ska du få ett bra tips av mig ;-)
kramar